Keresés

MI VAGYUNK A HÍD AZ INGATLANELADÓK ÉS A VÁSÁRLÓK KÖZÖTT - Borbély Levente, Avideo Kft.

Borbely Levente, Avideo Kft.
Egy luxuslakópark lakásait nem könnyű és főleg nem gyors folyamat eladni tervezőasztalról, de vannak hatékony ingatlankommunikációs módszerek, amelyek segítségével ezt a folyamatot megkönnyíthetjük és felgyorsíthatjuk. Borbély Leventével, az Avideo Kft. cégvezető-tulajdonosával beszélgettem az ingatlanmarketing ki nem aknázott potenciáljáról és lehetőségeiről.

Mesélj nekem az új márkátok, a REC piacra vezetéséről, mivel foglalkozik?

BL: Az Avideo egyaránt foglalkozik reklámvideózással és ingatlanvideózással, azonban a REC (Real Estate Communication) lényegében az ingatlanspecifikus marketinganyagok és ingatlankommunikációs vonal brandbe szervezése. Szolgáltatásunk komplexitását tekintve, teljeskörűen lefedjük a magas értékű ingatlanok gyors eladásához szükséges eszköztárat: videózás, fotózás, home staging, lakberendezés, 3D-modellezés, drónfelvételek. Ezek mind megtalálhatóak a repertoárunkban. Idén 10 éve már, hogy belevágtunk az ingatlanfotózásba, -videózásba, és úgy gondoljuk, ezt most már ideje magasabb szintre emelni. Ezért is hoztuk létre új márkánkat, a REC-t, amely a teljeskörű ingatlankommunikációt helyezi a fókuszba.

Mi volt az inspiráció? Mi a célotok a REC-cel?

BL: Foglalkoztunk már sok ágával az ingatlanmarketingnek, és arra lettünk figyelmesek, hogy a mi innovációnk és az általunk képviselt minőség messze megelőzi a piaci szereplők aktuális igényeit. A hozzáadott érték kulcsfontosságú. Mindig azon dolgozunk, hogy többet nyújtsunk, mint amire az ügyfélnek szüksége van. Nem hiszünk a félmegoldásokban, csak és kizárólag a maximális odafigyelésben és a legmagasabb minőségű munkában, mert az hozhatja meg a sikert, amiért felkérnek minket. A célunk, hogy hidat építsünk az ingatlanértékesítők és a vásárlók közt, hogy a nagy értékű ingatlanok is gyorsan rátaláljanak új tulajdonosukra– irány-áron, vagy afelett

Mikor keresnek fel titeket az ügyfelek?

Partnereink egyre inkább azért kerestek minket, hogy együtt találjuk ki az értékesítési stratégiát, illetve, hogy a meglévő stratégiához milyen speciális marketinganyagot tudunk készíteni. Egy üres telket nehéz eladni jó áron, de mi be tudjuk mutatni, hogy ott milyen ingatlant lehetne építeni. Átadjuk az ingatlan életérzését, ami nagyban felgyorsítja a telek eladását. Ha egy videót rendelnek, akkor nem egy átlagos YouTube-anyagot kapnak, hanem egy reklámfilmet, lenyűgöző képi világgal és olyan tálalásban, ami átadja az ingatlan hangulatát.

Mitől hiánypótló ez a szolgáltatás a magyar piacon, miben vagytok mások, mint a konkurencia?

Holisztikus szemlélettel nézzük az értékesítési célokat és a csatornákat. Így tudunk kiváló minőségű, személyre szabott marketing anyagot készíteni. Nálunk a fotózás/videózás előtt lakberendező/ home stager érkezik és berendezi az ingatlant. Mi akkor kezdünk el dolgozni, amikor azt látjuk, hogy minden a helyén van. A 3D-s anyagokat is lakberendező, építész, kertépítő vagy tájépítész tervezi meg. Igény szerint szövegírást és alaprajz-átalakítást is nyújtunk a megbízóinknak. Van versenytársunk 3D-ben, videózásban, fotózásban, de ritka, hogy ezeket a szakterületeket magas színvonalon ötvözzék, ezért is tudunk kiemelkedni a piacon.

Borbely Levente, Avideo Kft.

Borbely Levente, Avideo Kft.

 

Kik az ideális ügyfeleitek?

Beruházók és ingatlantulajdonosok, esetenként akár ingatlanértékesítők is. A beruházóknak a folyamat elejétől hasznos társaik tudunk lenni, de legyen szó akár magánszemélyről, akár Airbnb-lakás tulajdonosról, nekik mind tudunk segíteni, ha gyorsan és jó áron szeretnék eladni, vagy akár kiadni ingatlanjaikat. A kereskedelmi partnereink száma is növekszik, hiszen értékes anyagokat készítünk hoteleknek, szálláshelyeknek, éttermeknek, de akár irodaházaknak egyaránt. Végül pedig megemlíteném még lakberendező és építész partnereinket, akiknek referenciákat készítünk az újabb és újabb alkotásaikról.

Honnan tudja az ügyfél, hogy szüksége van arra, amit ti csináltok?

Úgy gondolom, hogy mindenkinek szüksége van a szolgáltatásunkra, aki nem akar sokáig bajlódni az ingatlan eladásával vagy kiadásával, hanem szeretné lerövidíteni ezt a folyamatot, és elkerülné az alkudozó vevőket. Ügyfeleink mégis leginkább azok közül kerülnek ki, akik maguk is magas minőségű, nagy értékű ingatlant birtokolnak, értékesítenek, és céljuk, hogy mindezt kiemelkedő minőségben mutathassák meg a piacon. Egy beruházónak pedig vitathatatlan, hogy szüksége van marketingre, hiszen ha igazán jót épít, de arról nincs profi anyag, nagyon nehéz dolga lesz az értékesítésben. Legyen szó már elkészült ingatlanról, vagy még tervezőasztalon lévőről, tudunk segíteni. Nem csak megjelenni, de kiemelkedni a kínálatból.

Hogyan térül meg egy ügyfélnek az, ha veletek dolgozik?

Mi ahhoz értünk a legjobban, hogy megmutassuk azt, amit érdemes látni egy ingatlan esetén. Az előnyök láthatóvá tétele és profi megjelenítése azonnali és szemmel látható pénzügyi eredményeket hoznak. Gyorsan lesz vásárlója az ingatlanra, akinek árában vagy áron felül fogja tudni értékesíteni azt. Mivel nagyobb lesz a merítés, valószínűleg fog tudni válogatni a vevők közül, ami akár licitet is elindíthat a potenciális vásárlókörben. Egy tervezőasztalon lévő lakóparkot fel tudunk úgy modellezni, hogy a potenciális vásárló lássa, milyen lesz a kilátás az ő ablakából. A marketinganyagok profi szintű elkészíttetése az egyik legjobb befektetés.

Mik a leggyakoribb tévhitek a szolgáltatásotokkal kapcsolatosan?

Az ingatlanértékesítők nem tudják intézni a profi marketinganyagot, hiszen sok esetben nincs erre tőkéjük, vagy nem szeretnének beleinvesztálni minden ingatlanba, amivel foglalkoznak. A másik tévhit, hogy a magasabb minőség sokkal drágább, mint az átlagos minőség. A lehetséges eredményekhez képest csupán töredékösszegekről beszélünk.

Bemutatod az arcokat a sikerek mögött?

Kósa Mátyás tulajdonostársam, kiválóan érti a médiavilág működését és a mai trendeket. Ő art directorként a vizualitásért felel, a látásmódja garancia anyagaink minőségére. Kenderesi Ágnes a csapat motorja, kézben tartja a cég működését. Levente enteriőr fotósként, Kristóf az utómunkáért felel. Kinga lakberendező, home stager, István 3D látványtervben segít. Krisztián a grafikáért felel, míg én magam (Borbély Levente) cégvezetéssel és videózással járulok hozzá a csapat eredményes működéséhez.
Kapcsolat:

Borbély Levente
Avideo Kft.
Tel.:
+36 70 675 2915
E-mail: hello@avideo.hu
Web: https://avideo.hu/

Szerző I Gajdács Réka
https://frozenmangomedia.hu